12 Eylül 2012 Çarşamba

www.nadirkitap.com/

    Nadir KİTAP'a hep baksam da bir türlü alışveriş yapmaya cesaret edemiyordum.Ya göründüğü gibi gelmezse,ya çok yıpranmış kitaplar yollanırsa filan gibi ama en sonunda gaza gelip alışveriş yapmaya karar verdim.Şimdi iyi ki yapmışım diyorum.Ve sanırım bir süre dadanacağım yer burası olacak :)
    Eski kitap seviyorsanız ve sahaflarda dolaşmaya ayıracak çok zamanınız yoksa bence ideal. Üstelik 3-5 tane değil Bir sürü farklı ilden bir sürü sahaf bu sitede toplanmış kitaplarını sergiliyorlar.
    Benim payıma İzmir sahaflarından Bornova Kitapçısı düştü. Beğendiğim ürünleri listeledim ve mesaj olarak sahafa yolladım durumlarının nasıl olduğu,korsan olup olmadığı konusunda,anında dönüş yaptı kendisi de.


     Ve benim payıma düşen bunlar oldu... İçlerinde ilk basım olmasa da ikinci basım filan mevcut :) Sıradan giderek ayrıntı verecek olursak:

1 - Yılmaz GÜNEY - Salpa (1993) - 3 TL
2 - Adalet AĞAOĞLU - Fikrimin İnce Gülü (1993) - 5 TL
3 - Erdal ÖZ - Yaralısın (1979) - 4 TL
4 - Erdal ÖZ - Kanayan (1974) - 2 TL
5 - Nevzat ÇELİK - Şafak Türküsü (1985) - 2.50 TL
6 - Uğur MUMCU - Sakıncalı Piyade (1978) - 1.95 TL
7 - Murathan MUNGAN - Kırk Oda (1987) - 3.50 TL
8 - Ahmet ALTAN - Kristal Denizaltı (2005) - 1 TL
9 - Ahmet ALTAN - Tehlikeli Masallar - 1 TL
10 - Selim İLERİ - Her Gece Bodrum (1978) - 5 TL
11 - Selim İLERİ - Ölüm İlişkileri (1980) - 4 TL
12 - Çetin ALTAN - Bir Avuç Gökyüzü (1974) - 4.90TL
13 - Ataol BEHRAMOĞLU - Bir Gün Mutlaka (1980) - 2 TL
14 - Selim İLERİ - Dostlukların Son Günü (1981) - 2 TL
15 - Sevgi SOYSAL - Yürümek (1977) - 3.90 TL
16 - FÜRUZAN - Kuşatma (1981) - 4 TL

     Kitaplarımın basım yılları ve fiyatları bu şekildeydi.Ayrıca kargo karşı ödemeli geliyor ve o da 12 lira gibi bir şeydi.Sipariş verdikten 2 gün sonra kargolandı ki bu yeni kitap satan sitelerin hızıyla aynıydı.
     Kitapçıya karşı güven sorunu yaşayanlar için de kargoyu teslim aldıktan sonra kargoyu aldım şeklinde onayı siteden vermeden paranız karşı tarafa aktarılmıyor ki bence bu da çok önemli bir şey.
    Yani anlaşılacağı üzere Nadir Kitap'tan bu benim için ilk alışveriş olsa da kesinlikle son alışveriş olmayacaktır :))

7 yorum:

  1. Sahafa girmiş gibi hissettim kendimi.

    Bizim de aslında böyle bir alışveriş yapmamız lazım.

    Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  2. henüz başlangıç :)
    kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. cok guzele benzıyolar emınım ıstedıgn kıtaplardır benımde elımde guzel kıtaplar okumak ıstersen takas yapabılrım senınle seve seve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklımdaki alınacaklar listesinde yoktu hiçbiri ama görünce o an listeme ekleyip aldım :)
      takası sevmiyorum ben malesef çünkü kendime ait bir kütüphane oluşturmaya çalışıyorum.ama kitaplaşma dersen neden olmasın ;)

      Sil
    2. olur konusalım ama nasıl olcak mavidukkan@gmail.com mail at beklıyorum

      Sil
  4. Nadir kitap sitesini benim bir tanıdığımın kardeşi yönetiyor ki bu tanıdığım da sahaftır ama o daha çok osmanlıca eserler satıyor.
    Ben de bu siteden bir sürü kitap alıyorum ve hiçbir sorun çıkmadı şimdiye kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel daha yakından takip ediyorsundur :)

      Sil