16 Eylül 2012 Pazar

HAFTASONU FİLMLERİ

    Bu hafta tembellik yapma zamanıydı :) Biraz kitap,biraz film,bolca kahve ve keyifle geçti...işte bu haftanın filmleri


     Uzun zamandır merak ettiğim ama bir türlü kendimi siyah beyaz film izlemeye konsantre edemediğimden izlenmeyi bekleyen filmler arasındaydı Casablanca...İzledikten sonra neden ben bu filmi izlemekte bu kadar geciktim dedim.Hem dönemi yansıtıyor hem de güzel bir aşkı konu alıyor.İzlemeyenler varsa izlesin ve pişmanlık katsayısını çoğaltmasın :)


     Charlie Chaplin'i hep kısa kısa parçalar halinde izleyenlerdendim.İlk defa oturup uzun uzun bir filmini izleme fırsatı buldum.Çok keyifliydi izlemesi.Bol bol güldürdü beni :) Kesinlikle son olmayacak bulduğum tüm filmleri izleyeceğim :))
     Yani anlayacağınız nostaljik bir sinema şöleni yaşadım bu haftasonu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder