16 Eylül 2012 Pazar

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 18


     Dün itibariyle Gölge Hırsızı'nı da bitirmiş bulunmaktayım :) Çok yerde bununla alakalı yazı gördüm ve hemen hepsi aynı düşüncede yazılmıştı.Herkes bu kitabı beğenmiş,kolay okunduğunu söylemiş ve zevk almıştı.Benim de üç aşağı beş yukarı düşüncem bu yönde :) Birçokları gibi ben de kitabın ilk bölümünün anlatımını daha çok sevdim çünkü çocuk dilinden çok iyi yazılmış ve dolayısıyla fazlasıyla samimiydi :)İkinci bölümdeyse yaşananlar daha çok etkileyendi... Yani okumadıysanız ya da edinmediyseniz,edinin ve okuyun :)
    Gölge Hırsızı'ndan sonra Boyalı Kuşu seçmemin nedeniyse kitap kahramanın yine bir çocuk olmasıydı...Bakalım bu bittikten sonra hala bu modda olursam Şeker Portakalı-Güneşi Uyandıralım-Delifişek üçlemesini tekrardan okuyabilirim :)
    Şirinleriyse kahramanların çocuk olmasından mıdır nedir bu kitapların yanına çok yakıştırdım.Tabi ki favorim olan Gözlüklü Şirin ;)



    Bunlar da okuma hallerimden.Malesef buralarda kış kendini gösterdi.Kaloriferler de hala yanmadığından mecbur battaniyeyle oturuyorum.Bu duruma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :)

1 yorum:

  1. Gölge Hırsızı'nı ben de şehirlerarası bir yolculukta elime alıp bitirdim. Okuması kolay, tam bir yolculuk kitabı... Zaten karakterlerin hayat yolculuğunu izliyoruz kitapta da. Bu arada takipteyim :)
    benimtatlihikayem.blogspot.com

    YanıtlaSil