1 Temmuz 2012 Pazar

HAFTASONU GANİMETLERİ

    Hasta olsam da uzun zamandır uğraşmadığım kadar hobi malzemelerimle uğraştım :)


    Dün akşama kadar günüm kanepede dinlenerek geçti. Bolca kitap okudum.İçilenler değişmekle birlikte Tylol Hot ve bitki çayı çeşitlerinden ibaretti :( Yıldız şeklindeki şekerlere özellikle dikkat çekmek isterim :) kendilerini pasta süslemek için aldıysam da tatları pek güzel yemek isteyince canım onları da yanıma aldım :) Canım anne eli değmiş çorba istese de menüde malesef hazır sebze çorbası vardı :(
     Bu haftasonunun sıkıcı kısmıydı...Gelelim eğlenceli kısma :)


    Uzun zamandır saksılarını değiştirmeyi planladığım çiçeklerimle ancak bugün ilgilenebildim.Umarım saksı değişimi için yanlış zamanlama değildir.Bekleyip göreceğiz...


     Hamalar da can sıkıntımdan nasiplerini aldı :) Şirin babayı İkeadan görmüştüm.Fotoğrafını çekmiştim ama çok net olmayan bir fotoğraftı.Yapması biraz zor oldu ama oldu :)Diğer modellerde aslında etamin modelleriydi ama ben hamaya uyarladım :) Tavsiye ederim çok güzel etamin modelleri var ama malesef benim tablam bir çoğuna yetmiyor :(


     Sonunda teneke kutu boyayıp üzerine peçete transferi yapabildim :) Habire peçete alıp duruyordum ki ilk fotoğrafta birazı görünüyor :) Ama hiç denememiştim.İlk deneme için fena sayılmaz değil mi :) Ne olarak kullanacağıma henüz karar veremedim...


    Bunlar da hep görüp denemek istediğim bilekliklerdendi.Malzemeleri alınmış ama yapılmayı bekleyenlerdendi :) Kısmet bugüneymiş.Nasıllar ?


    Bunları da almıştım küpe olmaları için aparat takılmasını bekliyorlardı sonunda onlarda kavuştular birbirlerine :)


     Bunu bugün yapmadım baya oldu yapalı ama paylaşmamıştım araya kaynatayım dedim :) Hasır işi mi ne diyorlar buna.İlk deneme için fena sayılmaz ama aslında daha güzel bir şey :)


    Ve son olarak gündüz film izlemeyi sevmesem de merak ettiğim için Dilber'in Sekiz Günü'nü izledim.Onunla ilgili ayrı bir yazı yazmayı planlıyorum :)

    Görüldüğü üzere hastalık bu defa yaradı bana :)

4 yorum:

  1. Teneke kutu boyama fikrin süpermiş. Ben bir tinbox koloksiyoneriyim. Bayılırım teneke kutulara. Ben de tomurcuk çay kutularına aynısını uygulayabilirim diye düşündüm. Nasıl yaptığın ile ilgili ayrıntılı bir bilgi verebilir misin canım? Hangi tür boya ile boyadın, peçeteyi neyle yapıştırdın gibi mesela. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında onu da anlatmayı düşündüm fotoğraflarla sonra kendimi kaptırınca fotoğraflamayla uğraşmaya üşendim :)
      ahşap boyamada kullanılan boyalardan kullanıyorsun alt katı boyamak için.benim peçetem açık renk olduğundan beyaz boyadım.ilk katta tam kapanmadı kutu.kuruduktan sonra bir kat daha sürüp iyice kurumasını bekledim.peçeteyi kaplayacağım kutunun boyutunda kestim(isteren peçetenin sadece bir desenini özel olarak kesip küçük bir kısma da uygulayabiliyormuşsun)3 katlı peçeteydi benim kullandığım onun arkasındaki 2 kat beyaz peçeteyi çıkarıyorsun incecik desenin olduğu kısmı kutunun üzerine koyup çok hafif darbelerle hava boşlukları kalmayacak şekilde gene ahşap boyamada kullanılan transfer yapıştırıcıyla ki bu tutkal gibi bir şey onla yapıştırıyorsun.
      anlatım uzun oldu ama çok basit bir işlem :)
      anlaşılmadıysa kendim fotoğraflarla ya da birkaç video bularak da açıklayabilirim ;)

      Sil
    2. Anladım canım sağol. Üzerine vernik uyguluyor musun peki? Yoksa yapıştırıcı sayesinde mi parlıyor bunlar böyle :)

      Sil
    3. vernik filan yok.normalde uygulanıyor mu onu da bilmiyorum ama ben yapmadım.transfer yapıştırıcı mı ne o işte böyle yaptı.ama sanırım ben biraz fazla uygulamışım :))

      Sil