4 Temmuz 2012 Çarşamba

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 15


     Ve sonunda bir kitap daha biter...
     Sanırım bu ara öykü modumda değilmişim ki kitaplar konusunda beğenilerimin uyuştuğu birçok arkadaşımın severek okuduğu Tezer Özlü aman aman etkilemedi beni.Belli dönemlerim vardır benim.Mesela bazen deli gibi roman okumak isterken bazen romanlar sarmaz olur şiire gömülürüm,kimi zaman da öykülere.Ama bu ara bir türlü roman dönemimden çıkamadım sanırım...
     Kesinlikle bunları söylemiş olmam Tezer Özlü'yü ve bu kitabı beğenmediğim anlamına gelmiyor.Yine beğenerek okudum ama hemen bir Tezer Özlü daha okumalıyım dedirtmedi bana.Ama kitapta beni derinden etkileyen bolca yer oldu...Öyküm geldiğinde tekrar döneceğim Tezer Özlü'ye...
    Virginia Woolf bol miktarda sözüyle karşılaşıp beğendiğim ama henüz kitaplarıyla tanışmadığım yazarlar arasındaydı.Kendine Ait Bir Oda ise onun Mrs Dalloway'den sonra en çok duyduğum kitabı.Bakalım beni etkileme düzeyi ne olacak :)

    Fondakilere gelirsek...İnsanlar sahil şehirlerinde pişer olsalar da buralara henüz yaz gelemedi.Hasta olmam da üstüne eklenince kış çayı kaçınılmaz oldu :) Eti cicibebeyse her dönem vazgeçilmezdir,candır :)

2 yorum:

  1. iki yazarlada henuz tanismadim, virginia woolf u ozel olarak merak ettim ama, cabucak oku yorumunu bekliyorum
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internetten fırsat bulursam inşallah tez zamanda bitecek :))

      Sil