24 Haziran 2012 Pazar

PAZAR KEYFi

     Uzun zaman sonra bu hafta pazar günü evde kaldım ve tabi ki keyif yaptım,yapmaya da devam ediyorum :) Araya giren temizlik,çamaşır filan gibi uğraşları saymazsak gayet keyifli bir pazar oldu benim için :)


     Aslına bakılırsa çoğu kişi için aceleye gelmiş bir kahvaltı olabilir ama benim gibi tek başınayken sabahları kahvaltı alışkanlığı olmayan biri için gayet özenilmiş bir kahvaltı tabağı :) Öyle ki misafirim filan yoksa eve kahvaltılık bile almıyorum son zamanlarda çünkü hiçbirine dokunmadan bozulduğu için çöpe gönderiyordum.Turşu alakasız oldu ama dolapta görünce çok canım istedi ben de dayanamadım :)


     Ve koltukta yapılan kahve,çikolata ve kitap keyfi :) Bayılırım bu üçlüye :) Şunu fark ettim ki hemen hemen her kahve içişimde bu bardak eşlik ediyor bana.Kendilerini ne kadar seviyorsam artık :) Kırılırsa çok üzülürüm o yüzden gözüm gibi bakıyorum :) Çekerken fonda çiçekleri görünce onları da takdim etmek istedim sizlere :)


     Çiçekli olanlar evimin yeni misafirleri sayılır.Çiçeklerim arasına en son dahil olanlardan :) Arkadakilerin adı Kalamço'ymuş.Turuncu çiçekli olan için de Zambak yazıyor ama biraz farklı bir zambak sanırım.Diğeriyse Gelin Tacı ama benimki henüz serpilemedi.Tel tel bir şeyler çıkarıyor ve onlardan da yaprak çıkıyor .


     Orkideler isteme çiçeğimin içindeydi.Nedendir bilmem aynı şekilde bakmama rağmen biri 2. kez çiçek açıp coşmuşken diğerinde hiçbir icraat yok.Sanırım çiçekli olan yeni bir çiçek çubuğu çıkarıyor :) Çiçeklerim arasında en sevdiklerim anlaşılacağı üzere orkidelerim :) Arkadaki pembiş Sardunya.Henüz tam coşmadı.Biraz büyüsün çoğaltma aşamasına geçeceğim :) Diğer ikisinin isimlerini bilmiyorum.En soldaki pembe çiçek açıyor.Ortadaki de kırmızı tüylü küpeliye benzer çiçek açıyor.


     Bunlar da pencere önü çiçeklerim ;) Kaktüscüklerim.Sağdakinin saksısının değişmesi lazım aslında ama yavruladığı için kötü olur korkusuyla biraz erteliyorum şimdilik.Soldaki güzellikte görüldüğü gibi bol miktarda yavruladı :) Daha önce yazmıştım saksılara yaptığım küçük dokunuşları :) Kullanmadığım küpeleri saksılarıma taktım.Olayı abartıp saksılar için küpe aldım ama henüz takmaya fırsat olmadı.Yapınca paylaşırım onları da...


    Bunlar da bize uyum sağlayamayanlar :( Papatya çürür diye korkup az su verdim sanırım hata yapmışım :( Kaktüse de çok su vermiş olabilirim.Bu uzun kaktüslerden 2.çürütüşüm :(

     Aslında çiçeklerimi balkona koyup güzel bir köşe yapmayı çok istiyorum ama malesef Yozgat şartlarında bu pek mümkün değil.Çünkü dışarısı felakaet rüzgarlı.Çıkıp oturmayı geçtim bunları koysam balkona 2 dakikada devirir hepsini :( Ben de salonda eşyaların azlığını fırsat bilip bir köşeyi bahçeye çevirdim :) Malesef burada çok fazla çiçekçi yok,olanlarda da güzel çiçekler yok.Genelde çiçeksiz sadece yapraklı olanlardan var,onları da ben sevmiyorum.Ankara'ya bir taşınsam asıl çiçek bahçesini o zaman yapacağım :)

     İşte benim Pazar keyfim ve çiçeklerim böyle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder