29 Mayıs 2012 Salı

HAMA BONCUKLARI


     Bu gördüğünüz mini boncuklardan süper şeyler yapılıyor.Minicik durduklarına bakmayın pek güzel şeyler çıkıyor bunlar sayesinde.Yeni hobim bunlar.Dün akşam yaparken kendimi kaybetmişim adeta saatin nasıl geçip gittiğinin farkına bile varmamışım :)

   
     Bunlar son İKEA ganimetlerim :) Haftasonu soluğu yine İKEA'da aldık ve direk kafamda hama boncuklarıyla dolaştım yalnız kalmasınlar diye de yanındakiler eşlik etti onlara :)) Üstelik gayet ucuz.Bu koca kavanoz 17 lira, 4 çeşit tabla ve yağlı kağıtta oluşan pakette 5 lira olması lazım.




    Desenleri google'da hama beads, fuse beads, perler beads, pyssla beads diye aratarak buldum.Bunların hepsini neşeli oyuncaklar'ın yazarı sayesinde öğrendim.Ona da teşekkür ediyorum :)
      Yukarı da görünenler tablalara dizilmiş fakat henüz ütülenmemiş hamalarım.Bunları normal ısıda bir ütüyle üzerine yağlı kağıt koyarak yavaşça yarım dakika kadar ütülüyoruz.Zaten bir süre sonra ne kadar ütüleyeceğinizi kendiniz ayarlıyorsunuz.Ütülenir ütülenmez kaldırmazsanız iyi olur çünkü sıcak olduklarından yamulabiliyorlar.Sonrasında düzeltmesi çok zor oluyor.Ve tüm aşamaları bitmiş hama örneklerim:







    Bunlardan neler neler yapmışlar inanamazsınız.Ben şimdilik küçük şeylerle başladım ama ilerleyen zamanlarda abartıp daha büyük şeylere girişebilirim.Minikleri magnet gibi kullanabilirim.Henüz karar vermedim.Uğur böcekleri ilk el yapımı bardak altlığım ama kesinlikle devamı gelecek :)

3 yorum:

  1. bulut ile kasete bayıldım hepsi harika bende heveslenmiştim bi ara almak konusnda :) en kısa zamanda uğramayı düşünüyorum ikeaya ya ve bu cicilerden almaya

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle tavsiye ederim süper eğlenceli kendileri :))

    YanıtlaSil
  3. Canım benim benden bahsetmişsin ama ben daha yeni görüyorum yazını.Asıl ben sana teşekkür ederim.Hepsi birbirinden şirin olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil