29 Mayıs 2012 Salı

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 13

     Yine uzun bir aradan sonra merhabalar.Bahar artık yerini yavaştan yaza verse de sanırım ben tembellikten ve yorgunluktan hala kurtulamadım.
     Kitap biteli biraz zaman oldu ve yeni kitapta biraz yol katedildi ancak yazmaya ancak fırsatım oldu.Yamak istediğim bir sürü şey var hepsi birikti ama bir türlü bloga zaman ayıramıyorum.
     Sonunda bir kitabı daha bitirebildim.Bu ara yine okumalarımda duraklama dönemindeyim.Kısa zamanda bu tembellikten kurtulup sırada bekleyen bir sürü kitabı okuyup yerine yenilerini koymalıyım.
      Gelelim Aslı Erdoğan'a.Aslı Erdoğan'ın kitap kapaklarını gördüğümde bayılmıştım ki bu hala şiddetle devam etmekte :) Zaten ben tek tip olan kapakları seviyorum.Bu açıdan Can Yayınlarını ve tabiki YKY'nı çok beğeniyorum.Aslında simetriyle aramın pek iyi olduğunu söyleyemem ama nedense iş kitaplara ve dolayısıyla kitaplığa geldiğinde simetrik takıntılara sahip oluyorum.Neyse konumuz bu değil :) Aslı Erdoğan'ın okuduğum ilk kitabıydı Kabuk Adam ve bu yazar da tanıştığıma memnun olduklarım arasına girdi :) Bu da demek oluyor ki artık Aslı Erdoğan kitaplarını da buyur edebilirim kitaplığıma.Kitabın içeriğinden çok fazla söz etmek istemiyorum çünkü okumak isteyenler eminim vardır.Betimlemelerini çok sevdim ama sanırım bu bazıları tarafından sevilmeyip uzun ve gereksiz bulunabilir.Ana karakterinde yazarın kendinden izler olması daha bir merak uyandırıyor insanda.Kısacası benden tavsiye bu kitabı okunacaklar arasına alınız :)
     Bizim Büyük Çaresizliğimiz'in öncelikli olarak filmini izlemiş ve beğenmiştim.Kitabını okumak isteme nedenimse Barış Bıçakçı'nın Ankaralı bir yazar olması ve bu kitabın mekanın Ankara olması.Hep İstanbul'da yaşayanları kıskanırım çünkü yazılmış birçok kitap İstanbul'da geçmekte ve mekanlar İstanbullulara çok tanıdık gelmekte.Romanın bildiğim yerlerde geçmesi,burayı biliyorum ya da burası da neresi öğrenmeliyim diyerek kitabı okumak pek güzel oluyor :)Barış Bıçakçı'yla da ilk tanışmam olacak ve sanıyorum o da memnun olduklarım arasında yerini alacak :)
      Ben sözümü tutamamış 5 kitap bitirmeden yeni kitaplar almışsam da bitecekler listemden bir kitabı daha eksiltmiş bulunuyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder