11 Nisan 2012 Çarşamba

HEDiYELEŞME ETKiNLiĞİNDEN PAYIMA DÜŞENLER :)

     Veeee burada bahsi geçen ve benim de hediye gönderdiğim sevgili Duygu'dan hediyelerim geldi :) Hem de öyle bir zamanda geldi ki mutluluğumu kat ve kat artırdı.Çünküüü bugün benim doğum günüm :)
     Duygu bana birbirinden güzel,tam da benim sevdiğim şeylerden seçip yollamış :) Buyrun fotoğraflardan birlikte bakalım :))

    Mng kargonun zamanlaması süper oldu ve bugün öğle saatlerinde ulaştırdılar kargomu.Paketi açmadan eve getirdim ne kadar sabırsızlansam da tek başımayken kendimi şımartarak,tadını çıkara çıkara açmak istedim paketi :)


    Etkinliğimizin teması kalpti ve Duygu daha poşet ve paketlemesiyle benim gülümsetti :)


     Minik Sünger Bob'lu kağıdındaki notunada kağıda da bayıldım :))
 

     İşte bu da ayrıntılar.Kitapsever birine kitap göndermek kadar güzel bir şey olamaz sanırım.Ben fırsat bulup Duygu'ya kitap alamasam da o bu ayrıntıyı kaçırmamış :) Daha önce duymadığım bir kitap.Bir sonraki Biri Biter Gelir Yenisi başlığının konuğu olacak bu kitap :)) İpse ilk örülecekler sıralamasında yerini aldı henüz ne yapacağıma karar veremesem de.Rengine bayıldım :))Küpe de hemen takılacaklar arasında :))
    Diğerlerininse yerleri şöyle:


     Magnet delisi biri olaraktan buzdolabında olmayan İstanbul manzarası da yerini aldı hemen :))


    Takılarıma nasıl bir çözüm bulsam diye düşünüyordum Duygu benim yerime çözümü bulmuş bile :)) Artık amaaan kim bulup takacak deyip kolye takmama olayından kurtulmuş oldum :))


    Kalpli mini kutumun içine de benim için çok özel olan isteme çiçeğimdeki orkidelerin kurutulmuş çiçeklerini koydum :)


    Bu da insanın şeker gibi yiyesi geldiği kalpli anahtarlık :) Ona da iş yerindeki çekmecemin anahtarları eşlik ediyor artık :))
     Burada da benden Duygu'ya gidenler var :))
     Duyguya bu güzel hediyeleri bana gönderip beni mutlu ettiği için,cicibicişeylerin sahibesine de böyle güzel bir şeye vesile olduğu için çokkk çokkk teşekkür ederim :))

     Duygu'nun blogu için tık tık
     Cicibicişeyler'in blogu için tık tık

6 yorum:

  1. canım ya ay ben çok mutlu oldum şimdi bunları beğenmene ne güzel değerlendirmişsin..bak ben senin gönderdiklerini koyduğum yerleri resimlemedim aklımdayken onların da fotolarını çekim..bide bu askılığın bu işe yarayacağını hiççç düşünmemiştim hani nişanlısın ya cici bişey olsun diye aldım sonra annem çok güzel kendinede al diyince bi tane kendimede aldım ayy bende şimdi bunu kolye askısı yapmazmıyım....fikrine bayıldım..nice nice sağlıklı sevdiklerinle mutlu senelere arkadaşım...inanmıyorum defterde bşiey mi vardı..valla eşim sakın açma ilerde kızım olursa ona saklıcam dedi elimden aldı çok beğendiii benimde hiç aklıma gelmedi açmak tühhhhh akşam eve gidindince hemen açıcam..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hediyelerin, seni hep böyle gülümsetsinler :)

    YanıtlaSil
  3. duygucum birisi beni düşünüp özel olarak hediye gönderir de ben beğenmez miyim ;) ne yalan söyleyim askıyı çok sevdim ve havlu asarak kullamaya kıyamadım,kolyelerim için de ne zamandır bir çözüm arıyordum farkında olmadan sen bana yardımcı oldun ;) hemen bugün varlığını unutttuğum kolyelerimden birini de takmış oldum bu sayede :))
    ah bebiş fikri varsa ben ona göre de bir şey koyardım :) neyse artık onu mini günlük yaparsınız artık onun için :))

    YanıtlaSil
  4. maya hediye beğenilmez de insanı gülümsetmez olur mu hiç :))

    YanıtlaSil
  5. defterin içini açtım kitap ayraçları çok sevimli özellikle senin defterin kenarlarına taktıkların süper ellerine sağlık...bi tane kitap ayracını kitabıma geçirdim bile süper oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan canım.hani blogda tarif etmiştim ya yapımını o kenara taktıklarım onun kalplenmiş halleri.kendine istediğin şekilde yapabilirsin ;)

      Sil