3 Nisan 2012 Salı

HAPİSHANE İŞİ KOLYE


     Bu ara boncuk işi takılara fazlasıyla merak saldım. Daha battaniyemi bitirmeden buna atlamam aslında beni bilenler için çok da şaşırtıcı olmasa gerek.Bakalım bundan ne zaman sıkılacağım :))
     Bu görülen benim ilk denemem.Hapishane işi dedikleri boncuk örme tekniğiyle yaptım.Başlangıcı fazlasıyla sıkıcı ve zor ama sonrasında kaptırınca gidiyor.Başka başka renklerde boncuklar anldım.Bir dahaki denememi daha küçük boncuklarla yapacağım.
     E bu kadar mı bunun son hali nasıl diyenler için buyrun:)


     Ve işte son hali de bu.Ama bunun tasarımı bana ait değil.Acemi olunca neyi nasıl kullansam bilemedim. Suluhan'a gittiğimizde bunlardan bol miktarda gördük ama yine de karar veremedik.Boncuk satan dükkanlardan birine girip sorduk ne yapsak diye,sağ olsun bir bayan siz bunu bana bırakın ben hallederim sizden de sadece malzemelerin parasını alırım deyince hemen bıraktık ve sonuç ortada :)
    Bakalım sıradaki parça nasıl olacak,farklı fikirler var aklımda :)
    Yapımını merak edenler,yapmayı düşünenler için benim öğrendiğim videoyu da altta veriyorum.


      

2 yorum: