29 Nisan 2012 Pazar

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 11


         Tembelliğimden okumalarım da nasibini aldı malesef :(
   Bu kitap uzuuuun zamandır elimdeydi,üstelik ince de bir kitaptı ama bir türlü başına geçip okuyamadım.Sonunda bugün bu kitap bitecek deyip bitirdim.
        Özü itibariyle kitap güzel olsa da Divan Edebiyatına pek yakınlığı olmayan biri için ağır olabilecek bir kitaptı ki uzun süre elimde kalma sebeplerinden biri de bu olabilir.Bu kitabı okumak bende Edebiyat bölümünde eski Türk Edebiyatının ders kitabını okuyormuşum hissi yarattı.Divan Edebiyatına ilginiz varsa muhakkak okuyun derim ama öteki türlü birkaç bölüm hariç pek ilginizi çekeceğini sanmam.
     Hande Altaylı'yı da Maraz'ı da hediyeleşme etkinliği sayesinde Duygu bana göndermeseydi bilmiyordum.İlk okunacaklar arasında yerini almıştı ve sonunda sıra gelebildi :)
     Bakalım Hande Altaylı ile memnun olabilecek miyiz :)

2 yorum:

  1. kitabı okuduktan sonraki yorumunu bekliyorum umarım beğenirsin.

    YanıtlaSil
  2. bu ara çok okuma modunda değilim ama ben de çok merak ediyorum :) başladım ama ne zaman biter bilemiyorum :S

    YanıtlaSil