8 Nisan 2012 Pazar

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 10


     Veee sonunda bir kitap daha bitti.Nedense Od'a da bir türlü zaman ayıramadım bu ara o yüzden geç bitti biraz.Sanırım boncuk,el işine bu ara fazla takılmamdan anca yatarken okuyabildim. Ama sonunda bitti.Beğenilenler arasına girdi bu da.Sanırım ben İskender Pala kitaplarını seviyorum :)) 
     Yunus Emre'nin Aşkı'nı bu kadar ayrıntılı bilmiyordum,İskender Pala'dan öğrenmiş oldum.Maddi aşkı Elif'i onun deyişiyle Sitare'den geçmeden manevi aşka ulaşanlardan Yunus.Türlü zorluklarla mücadele etmiş Elif'ini,oğullarını kötü bir şekilde yitirmiş,Tapduk Sultan'la güzel zamanlar geçirmiş.Sanırım kitapla alakalı bu kadar ayrıntı yeter.Okumak isteyenler için fazlası pek hoş olmayacaktır.
      Sıradaki kitap aşk okumalarımın sonuncusu yine İskender Pala'dan.Kitab-ı Aşk.Bu kitapla alakalı çok bir şey duyup,okumadım açıkçası.O yüzden sadece kendi düşüncelerimle okuyacağım ki en sevdiğim okuma biçimidir bu.Bakalım bu kitap nerelere götürecek beni...
     Fotoğraftaki ayrıntılara da dikkat çekmek isterim.Arka plandaki masa örtüsü geçen haftaki Ankara ziyaretinden çeyizlik olarak alındı ve sadece fotoğrafıma konu mankenliği için alındı ve yerine kaldırıldı :)) Çiçeklerse geçenlerde diktiklerimden. Sümbülümün dalı çok uzamadan açsa da kokusu ve görüntüsü harika.Tahmin ettiğim gibi oldu ve 2 sümbül 6 lale varmış soğanlarımda. Lalelerimden ilki açmak üzere ve sanırım kırmızı :) Diğerlerinin birinde küçük bir belirti var ama diğerleri henüz açık vermiyor. Kahve olmazsa olmaz ve yine çikolata krizlerinden birinde evde çikolata bulunmaması sonucunda imdada yetişen damla çikolata:) Artık tembelliğim ağır basıp okurken not almaktan uzaklaşsam da hazır bulunan defter ve kalemim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder