29 Nisan 2012 Pazar

AVONLARIM GELMiŞ - 4


     Yine gecikmeli bir başlıkla buradayım :) Bu baharı diğerlerinden çok sevsem de nedendir bilinmez tembellik konusunda bana zirve yaptırıyor.Ama geçmesi yakındır diye ümit ediyorum...
     Artık kalsikleşen konulardan birini yazıyorum.Avondan aldım yine bir iki bir şey.Özellikle tanıtmak istediğim bir parça var ki aralarında ben bayıldım :)


     Bu tam anlamıyla benim için süper sonic bir ürün :) Neden mi :))


     Hooop kapağın bir tarafını açıyorsunuz dudak kalemi çıkıyor :)


     Diğer kapağın boş olacak hali yok ya.Oradan da mini bir ruj çıkıyor :) Bitti mi sandınız :))


     Kalem ve ruj parlatıcısı olmadan olur mu hiç :)) Tam çantaya atmalık,her daim taşımalık.Üstelik gayet de kalıcı kendileri :) Renkleri de şöyle oluyor:


     Bendeki rengi berry.Başka rengi yoktu zaten satışta.Çıksın kaçırmam kesinlikle :)


    Fırçalarımın yanına 2 üye daha eklendi.Henüz bir jel eyelinerım olmasa da fırçası mevcut :) Pek pudra kullanmasam da pudralar için de fırçaLAR mevcut :) Bulunsun elbet birgün lazım olur :))


     Baştaki maske geçen defa bu sanıp buna benzer bir şey aldığım maske :)) Bugün ilk denememi de yaptım bakalım işe yarayacak mı.Krem annem için.Lip balmı da kremin yanında verdiler.Şimdilik o dursun bakalım :))


    Bu alışverişin bir diğer ilginç ürünü de bu parfüm.Kokusu tam benlik şekerli bir koku.İlk resimde içerisinde 2 ayrı madde var,çalkalıyorsunuz birbirine karışıp bulanık bir renge bürünüyor.Biraz zaman geçince eski halini alıyor.İlk defa böyle bir parfüm gördüm,ilginç geldi.Biraz yağlı br kıvamı var sıkıldığında o yüzden elbiselere sıkmak pek iyi sonuç verecek gibi görünmüyor.Kullanalım ve görelim :))
     Bir Avon alışverişinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız :)

3 yorum:

  1. hepsini iyi günlerde kullan..bende de bu parfümden var ama ben hiç beğenmedim çok şekerli..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun yeni ürünlerin :)
    bende katalogta görmüştüm o parfümü ve çok ilginç gelmişti :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :) yazın seviyorum şekerli kokular kullanmayı ama dediğim gibi yağlı kıvamı kafamı karıştırdı biraz..

    YanıtlaSil