1 Mart 2012 Perşembe

ŞUBAT 2012 BiTENLER


     Bitenler için çok yoğun bir ay olmasa da fena sayılmaz yine de öyle değil mi :) En azından kitaplar açısından...


     Diğer bşlıklarda söylediğim gibi Şubat için kitap hedefim 3'tü,bunu biraz hileyle de yapabileceğimi söylemiştim.O nedenle hilemi örtbas için +1 kitap ve dergi ekledim bitenlerin yanına :) Bilge KARASU'yu daha önce okumadığım ve hatta tanımadığım için onunla alakalı kısımlar biraz sıkıcıydı dergide.Alınacaklar listeme eklenmiş oldu bu sayede kendileri.Onun dışında güzel öyküler,şiirler mevcuttu dergimde.Kitaplarla alakalı bir şey söylemeyeceğim çünkü bitirdikçe yazdım bloga.



    Sanırım bu kare benim için bir ilk oluyor çünkü 1 ay içinde 2 ayrı el kremi bitti :) Eskiden çok fazla el kremi kullanmazken şimdi 2 tane birden bitirdim.Tabi tamamen dolu değillerdi ama yine de gzel bir ilk :) Bugün yarın bir project pan yapacağım kendime darısı orada olacakların başına :)
     Arkada görülen Watsons'un narlı mini ıslak mendili.İl aldığımda pek hoşlaşmasam da kendileriyle sonradan fazlasıyla hoşuma gitti.Ama yine de Smiley Baby ıslak mendili tercih ederim.Bitenler arasında onun küçük boyu da vardı aslında ama atmışım :)
     Sol tarafta görülen uzun zaman önce Hatay'dan kaçak makyaj malzemeleri satan bir dükkandan alınmış Tunika marka siyah rimel.Adı sanı bilinemesine ve çok çok ucuz alınmasına rağmen güzel bir performans sergiledi kendileri:)Artık kurumuştu ve tamamen olmasa da bitmek üzereydi.O yüzden bitenler ve atılacak olanlar arasında o da yerini aldı.
     Bugün dişçiye gidip dişlerimi temizlettim.Doktorum kullanmakta olduğum fırçayı atıp,orta sertlikte bir diş fırçası kullanmamı söyledi.O yüzden kendisinden gayet memnun olmama rağmen bu diş fırçamla da vedalaşıyorum.Bu arada dişçim 2 ayda bir fırçamı yenilememi söyledi.yahu bu 6 ayda bir yapılan bir şey değil miydi :))
     Bitenler listemin kabarık olması açısından bugün iş yerinde bitirdiğim uyduruk tükenmez kalemimi de koydum buraya:)
     Son olarak masamda uzun zamandır yenmeyi bekleyen son roccolarımda afiyetle yenmiş bulunmaktadır :))

     Resimde çok görülmese de yazarken fark ettim ne çok şey bitirmişim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder