18 Mart 2012 Pazar

ONLiNE ECZANE ALIŞVERiŞi


     Daha önce online eczanelere çok göz atmama rağmen hiç alışveriş yapmamıştım.Denemekte fayda var diyerekten bir tanesinden sipariş verdim. Kargo ücretsizdi üstelik ama 39 liralık alt sınır koymuşlardı. Görüldüğü üzere çok sağlam paketlenmişti ürünlerim.Ancak şöyle bir olumsuzluğu oldu siparişlerim baya geç hazırlandı.Genelde yorumlar aynı gün paketlendiğini söylüyordu ancak benimki 1 haftada filan ancak hazırlandı.Diğer indirim sitelerinden uzun süren siparişlere alışık olduğumdan çok sorun yapmadım :)


     Paketlemenin sağlamlığını görüyorunuz.Üstteki ambalajı çıkarınca kapaklarda da ayrı bir ambalaj buluyorsunuz. Paketimden mini testerlar ve broşürler de çıktı. Dişlerimle alakalı sıkıntı yaşadığım şu dönemde ağız çalkalama sularının da bu kadar reklamı yapılıyorken alayım ben de dedim.Listerine'in çok keskin bir tadı var ama Pronamel'ı çok sevdim.Diğer üründe Bioderma Sensibio H2O.Bunu da bloglarda videolarda çok görüyordum.Elimde de hiç makyaj temizleme ürünü yoktu.Bir de alt sınır 39 olunca alıp deneyeyim dedim.Henüz kullanmadım çünkü bu ara göz makyajı dışında hiiiç bir şey yapmıyorum dolayısıyla temizleyecek bir yüz makyajı yok :)
     Testerlara gelecek olursak hepsi Ducray'dan.Ne yalan söyleyeyim daha önce hiç duymamıştım :) Bir tane Melascreen güneş kremi (5ml),bir tane Melascreen Eclat cilt lekelerini giderici krem (5ml),1 tane Argeal Şampuan (10ml),bir tane Extra-Doux Şampuan (10ml)
     Bioderma'nın puan toplama kartı gelmiş.Ürünümün üzerinden 1 puan çıktı.10'a tamamlayınca hediye geliyormuş...
     Aldığım ürünler toplamda 39 lira tuttu.İyi bir deneyim oldu.Yaşadığım yerde büyük kozmetik ürünler satan mağaza olmadığını düşünürsek,özellikle de eczanelerde de bilindik birkaç ürün dışında ürün bulunmadığını düşünürsek kullanılabilir bir alışveriş sitesi olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder