22 Mart 2012 Perşembe

OKUMA HALLERi


     Bir devlet memuru olarak alışılagelmişin dışında zamanın neredeyse tamamını çalışarak geçiren biriyken sanırım kısa süreliğine de olsa çok çalışmamın ödülünü kendimce aldım :) Dağ gibi yığılan evrak ve dosyaların arasından alnımın akıyla sıyrılmış olup kitap okumayı kendime ödül olarak verdim.Günün ilerleyen saatlerinde önümdeki kitap değişmese de yanına başka arkadaşlar da geldi.Şöyle ki



     Tabiki vazgeçilmez Nescafe Classic,onun kadar vazgeçilmez olmasa da fena da sayılmayan Tutku :)
     Elif Şafak - Aşk'a gelecek olursak çok güzel gidiyor,bu hafta sanırım onunla da vedalaşacağım.Neden çok sattığını okudukça anlıyorum.Bana kalırsa Elif Şafak'ın Mevlana-Şems hikayesiyle Sinan Yağmur'unkini kıyaslayacak olursak Elif Şafak bana daha hoş geldi.Sinan Yağmur'unki daha ağır galiba...Bakalım tabi sonlara doğru nasıl gelişir,final nasıldır henüz onun kararını veremeyeceğim.
      İş yerindeki bu hallerin daha uzun sürmesini diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder