26 Mart 2012 Pazartesi

KİTAP AYRACI YAPALIM





     Dün gecenin bir yarısı facebookta bir gruptan bu şekilde bir ayraç yapımını göstermişlerdi ben de hemen deneyeyim dedim gayet başarılı bir çalışma oldu :) Merak edip yapmak isteyen olur mu bilmem ama ben yapıp aşamalarını da göstereyim buradan. Renk renk başka şeylerle süslenmiş bir sürü ayraç yapılabilir bu şekilde :)

     Kare bir kağıt alınır ve şekildeki gibi kesilir.
Benim kağıdım bir takvim yaprağıydı ve arka tarafının bu şekilde görünmesini istemediğimden orayı da artan parçayla kapatıyorum.Zaten o artık parça başka bir şeye kullanılmıyor.Ana parçamız üstteki.Sizin kağıdınız çift taraflıysa bu ve sonraki aşamaya gerek yok.
Kare parçayı yapıştırarak diğer görüntüyü kamufle ediyoruz :)
Burayı gösterdiğim gibi kapatıp mor olan üçgene yapıştırıcı sürüyoruz veeee
diğer parçayı yapıştırıcı sürdüğümüz yüzeye kapatıp yapışmasını sağlıyoruz
Ve bu da son hali.Bir tarafı üçgen diğer tarafı kare bir kitap ayracınız oluyor :))



3 yorum:

  1. denemeliyim fikir için sağol tatlım

    YanıtlaSil
  2. denemeliyim fikir için sağol tatlım

    YanıtlaSil
  3. basit yapımı kullanışlı da sayılır diğer düzler kadar olmasa da..renk renk model model yapıp ruh haline göre kullanmalık :)

    YanıtlaSil