26 Mart 2012 Pazartesi

HAFTASONUNDAN GERiYE KALANLAR

     Haftasonu hazır havaları güzel bulmuşken birçokları gibi attık kendimizi dışarıya :) Yozgat Çamlık Milli Parkı'na gitmeye karar verdik. Asıl gitme nedenimiz oradaki göleti görmekti ama gölet diye bahsettikleri minicik bir su birikintisiymiş,üstelik hala donmuş vaziyetteydi.Pek görülmeye değer olmadığını düşünüp mola vermeden arabayla çamlığın derinliklerine doğru yol aldık.Çam ve Meşe ağaçlarıyla dolu ama fazlasıyla bakımsız,içerisinde Oturup bir şeyler yiyip içeceğimiz yer olmayan,3-5 piknik masası konmuş bir yerdi malesef.Doğayla iç içe olup temiz hava almak yanımız kâr kaldı malesef.
     Birçok ağaç vardı ama bu koca çamın dallarını çekmeden edemedim:)
     Umarım bu senenin gördüğüm son karı bu olur ve artık bahar kendini daha çok belli eder...
    Burada bir de şehrin tek parkı diyebileceğimiz Kent Park diye bir yer var oraya da bir bakalım oturullacak güzel bir mekan varsa biraz zaman geçirelim dedik ama ne gezerrrr :( Beğenmediğimiz Yozgat'ın destanı bile varmış halbuki :p
     Müzesiz kent mi olurmuş canım :) İçeriğini özellikle göstermiyorum tama anlamıyla fiyasko :)
    Yediğim içtiğim de bana kalmasın onu da paylaşayım :) Tiramisu ve filtre kahve...
    Bunlar da çamlık hatırası meşe yaprakları ve kozalaklar :) Ne yapacağım konusunda henüz bir fikrim yok.Yapraklar ayraç olarak kullanılabilir ama kozalaklar elbet bir şeye kullanılır. Şu an için masamı süslüyorlar başıboş bir vaziyette kendileri. Gece yattığımda çatır çutur sesler geliyordu çözemedim.Bugün Bilgisayarın başına geçince fark ettim ki kozalaklarım yavaş yavaş açılmaya başlamışlar.Gizemli sesin kaynağı bulundu ve çok mutlu olundu :))
     Bunlar battaniye için Yozgat'ta bulunamamış,nişanlı tarafından itinayla alınmış ve bana ulaşan yünler :) Çooook teşekkür ederim kendilerine:)
    Bunlar da haftasonundan örgü halleri.Battaniyenin nasıl gittiğine gelirsek fena sayılmaz neredeyse yarı oldu (siyah kısımlarını saymazsak :)
     Bu da daha başka bir örgü hali :) Kolye olacak kendileri. Biterse gösteririm hatta belki yapılışını da anlatırım :)
     Ve tabiki vazgeçilmez okuma halleri.Aslında kendileri masamda gerçekleşmedi ama masamda fotoğraf çekmeyi seviyorum :) Kozalakları da gözden kaçırmayalım lütfen.Bu okumamda bana Kış çayı ekinezyalı eşlik etti koca kaznımda :) O koca kazan da nişanlımla geldi yanında ajanda,kalem ve notluğu da geldi :)

     Bu da benim bahar belirtili haftasonumdu.Bu haftasonu beni yalnız bırakmayan nişanlımiarkadaşlarım ve ailem teşekkürler.Seviyorum hepinizi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder