18 Mart 2012 Pazar

GEÇTiĞiMiZ HAFTASONUNDAN GERiYE KALANLAR

     Hafta boyunca nedense bir türlü fırsat bulamadım bloga yazmaya. Geçen haftasonu Ankara'daydım ve ufak tefek bir şeyler aldım onları yazamadım.Bu haftasonu bitmeden yazmalıyım dedim ve işte buradayım :)


     İl durağımız uzun zamandır gitmeyi isteyip de gidemedeğim İKEA oldu. Hazır çeyiz,ev kurma vs konularında gaza gelmişken,çok para harcamamam gereken bir dönemdeyken gidelim dedik.Aksi halde kendimi gerekli gereksiz her şeyi alıp çıkmış bir vaziyette bulabilirdim :) Sonuç şu ki İKEA gerçekten de evimizin her şeyi olmaya aday,üstelik güçlü bir aday.


     Görüldüğü üzere iradem takdire şayan bir tavır sergilemiştir.İKEA çıkışında elimizde bol katalog ve sadece 3 parça ıvır zıvır kalmıştır :) İKEA'nın online kataloguna ara ara bakıyordum ama zevk alamıyordumSonunda basılı kataloguna ulaştım ve canım sıkıldıkça inceleyebileceğim:)




     Aldığımız ıvır zıvırlara gelecek olursak İlk ikisi henüz nasıl kullanacağımı bilmediğim fakat almadan da edemediğim kartlar.İlki pul temalı olması sebebiyle ikincinin de içinde pikap olması sebebiyle alınmışlardır :) Sonuncuda fırsat ürünlerinin içinde karşıma çıktı ve 1 lira olduğu için alındı.Aslen kendileri hediye paketi etiketi olmasına rağmen ben onları ayraç olarak kullanmayı planlıyorum.Üstelik için tam 60 tane var.Birilerine kitap hediye ettiğimde içine kondurmayı düşünüyorum :)






Bu iki kitap tutucudan arkadaşımda görp beğenmiştim ve ben de istemiştim :) O da sağ olsun bana almış üstelik iki boyunu birden. Kendileri İKEA'dan. Keşke bunların başka harfleri de olsa ayrı bir hava katarlardı o şekilde kitaplığıma. Hemen kitaplığımdaki yerlerini aldılar.Artık kitaplarım bunlar sayesinde devrilmiyor :))




     Bu güzel saat de görümcemin (bu tabiri nedense hiç sevemedim) hediyesi. Kendisine alırken bana da almış. İki saat düşkünü olunca birbirimizi çok iyi anlıyoruz :))



     Eveeet ben de sürpriz yumurtadan vazgeçemeyenlerdenim :) Küstüğümde bir sürpriz yumurtaya tav olabilirim :)) Bu seriye de ayrıca bayıldım çünkü hepsinden 1 tane şirinler çıkıyor.Fotoğraf 3 yumurtamın da yerli yerinde durdukları zaman çekildiğinden oyuncaklarımı gösteremedim. Çıkan Şirinim Şirine.Uykucu Şirin ve Gözlüklü Şirini de istiyoruuuummmm.Diğer oyuncakları pek sevmedim.Birinden 4 tane araba stickerı çıktı,diğerinden de bildiğimiz uçağın bezle uçurtma versiyonu çıktı :(

     Uzun zamandır defter alacaktım fakat bulunduğum yerde (Yozgat) doğru düzgün kırtasiye olmadığından Ankara'ya gitmeyi bekliyordum ve hemen fırsatı değerlendirdim.



    Defterin arka yüzü de ayrı bir güzel.O yüzden göstermeden edemedim :) Sağ kısımdaki fazlalık görünen aslında mıknatıslı bir kapak.Ayraç gibi de kullanılabilir.Gayet fonksiyonel yani :) Bu defteri kullanmaya başladım bile.2012'de okuduğum kitapları yazıyorum buna.Kitabın yazarı ve adı,bitirdiğim tarih,saat ve yeri yazıyorum sadece.İlk başta acaba kitapla ilgili düşüncelerimi yazsam mı dedim ama tembellik edip ilerleyen sayfalarda yazmam diye hiiiç girişmedim o işe :)


     Aslında bu ihtiyaç dışı tamamen beğendiğim için aldım.Mısır'la alakalı şeyleri seviyorum.Bunu da görünce dayanamadım. Resim yapan biri kesinlikle değilim dolayısıyla bu defteri amacı dışında kullanacağım :) Şimdilik ne için kullanacağımı bilmiyorum ama elbet bir gün lazım olur.


    Ve son olarak rengaren bu yumakları aldım :) Solda görülen motiften bir battaniye öreceğim (An itibariyle örüyorum da,onunla ilgili bir başlık da gelecek). Baktıkça insanın içi açılıyor değil mi :))

    Haftasonundan geriye kalan elle tutulur şeyler bunlardı ve bir sürü yere gidildi,bir sürü kişiyle görüşüldü,güzel güzel zamanlar geçirildi ama ne yazık ki dönüp dolaşıpğ kürkçü dükkanına gelindi :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder