23 Mart 2012 Cuma

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 9


     Ve bir kitap daha biter bana da yazısını yazıp kendilerini okunanların yanına uğurlamak düşer...
     Aşkın Gözyaşları'yla kıyaslayınca daha akıcıydı.Çünkü Sinan Yağmur daha derinlemesine anlatmıştı hepsini.Bazen kendimi Aşk'ta Sinan Yağmur'un yazdıklarını aramadım desem yalan olur.Bu olay böyle olmamış mıydı diye çok  dedim kendi kendime.Ama sonuçta ikisi de kurguydu.Elif Şafak'ın anlattığı aşk daha cismani,mecaz bir aşktı-ki araya günümüzden birini sokarak bunu daha da belirginleştirmiti,Sinan Yağmur'un anlattığıysa daha ruhani,ilahi bir aşktı.Sinan Yağmur benim bilgi birikimime ve manevi yanıma biraz ağır gelmişti diyebilirim.O yüzden tercih yapsam Elif Şafak'ın Aşk'ını seçerim :)
    Ayrıca bu benim Elif Şafak'la ilk tanışmamdı ve kesinlikle son olmayacak.Çok sevdim kalemini.
     Gelelim sıradaki kitabımımıza.Kitapla alakalı şu ayrıntıyı göstermeden geçemeyeceğim efendim


     Benim Od'um görüldüğü üzere imzalı :) İdefix'de imzalı kitaplar arasındaydı ben de açırmadım.Üstelik ilk baskısı kitabın.Şöyle bir karar aldım kendimce bundan sonrası için; kitap alırken mümkün olduğunca eski basımlarını almaya çalışacağım.Şu an eski kitapların ilk basımını görünce içim gidiyor.Dolayısıyla bundan seneler sonra benimde kitaplığımda ilk basımlar olabilir :)
    
     Son olarak bitecek kitaplar listemden bir tane daha silindiğini bilmem hatırlatmama gerk var mı :) Yeni kitap almak için kaldı 3...Ama kural belki haftaya bozulabilir.Açıklamasını da yapayım hemen.Bir dahaki hafta Ankara'ya gideceğim sanırım ve bugün itibariyle 1 Nisana kadar sürecek bir kitap fuarı açıldı Ankara'da.Çok büyük çaplı bir şey olacağını düşünmüyorum.Oraya gidince kural birazcık (!) bozulabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder