12 Mart 2012 Pazartesi

AVONLARIM GELMiŞ - 3

    
    Yine bir Avon siparişi:))Sanırım her ay bu başlığı buralarda göreceksiniz :) Ürünleri çok güzel olmasa da katalog görünce dayanamıyorum.Kullanıp kullanmama durumlarına da bakmadan bu da olsun e bu da ucuzmuş olsun bundan da alayım lazım olur derkeeeen bir sürü şey almış olarak buluyorum kendimi :)
     Bu defa tek tek fotoğraflamadan toplu bir fotoğraf koyayım dedim.
     Daha önceden allık fırçası almış ve beğenmiştim,bunları da indirimde görünce alıp seriyi oluşturaım dedim :)
     Mavi olan zımbırtı yüz yıkamak için silikondan ilginç ve güzel bir şeye benziyor.Henüz denemedim.
     Mor olan clearskin ürününün aslında düşündüğüm şey olmadığını yeni katalogu görünce fark ettim :) Ben maske diye aldım,blogun birinde çok güzel olduğu söylendiği için.Ama bu aldığım Üçü Bir Arada Temizleyici,Arındırıcı ve Maskeymiş:)Olsun o da kullanılabilir.Yeşil olanıysa Kil Maskesi.Anlaşılacağı üzere bu ara kendimi maskelere vermeye karar verdim :)
     Parfüm kardeşim için.Katalogdaki kokulu sayfadan kokusunu beğenip aldım ama klasik erkek kokularından çıktı bu da.Yapacak bir şey yok :( Care ürünü de ışıltılı vücut losyonu.Işıltısı çok çok hafif ve sim gibi değil sadece parlaklık veriyor.Diğerleri de şampuanmış birinin yanında verildi.
     Asıl ürünümüze gelecek olursaaaak :)


     E artık çeyiz hazırlıklarına başladık.Bu da aldığım 2. çeyizlik ürün.İkisi de saçma ve aciliyeti olmayan şeyler ama olsun,bulunsun :)) İlki karabiber değirmeniydi.Bu nispeten daha makul bir parça oldu :)) Gülü çok sevmesem de illa ki lazım olacaktır.Umarım kalitelidir silikonu.
    Bir Avon başlığının daha sonuna gelmiş bulunmaktayız.
     Sıradkiiiii....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder