5 Şubat 2012 Pazar

PUZZLE

   
     Veee görüldüğü üzere son aldığım puzzle da bitenler arasındaki yerini almış bulunmaktadır :) Ben olayı çözdüm 1000'likten fazlası bana göre değil. Şimdiye kadar hep 1000'lik yapıyordum hemen bitiveriyordu,ortalıkta sürünmüyordu. Ama bundan önce yaptığım puzzle 2000'likti elimde süründü resmen.Ben onu yapmaktan annem ortalıktaki döküntüsünden bıkmıştı. Ondan sonra bir daha 2000'lik almayacağım dedim :) Bu markadan (Keskin Color) ilk defa aldım. Fena değildi. Ama üzerinde söylenen bir parça diğerinin yerine kesinlikle uymaz ibaresi tamamen yanlış,desenler farklı olmasa bir çok parça diğerinin yerine cuk diye oturuyor.Henüz yapıştırıcısını denemedim. Aldıklarımın içinde ilk defa toz yapıştırıcı barındıranı.Daha öncekilerde tutkalımsı bir kıvamda yapıştırıcı çıkıyordu. Bunda tozu kendimiz hazırlıyoruz.Bakalım böylesi nasıl oluyormuş :)
     Nişanlımdan değişik bir teklif aldım ki gayet mantıklı geldi.Yaptığım puzzleları çerçeveletip internet üzerinden satışa çıkarmak.Nasıl olur ki acaba.İlerleyen zamanlar için düşünmek lazım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder