5 Şubat 2012 Pazar

PAZAR KEYFi


     Birçokları gibi ben de pazar günlerini sevmem,fazlasıyla sıkıcı bulurum.Tatilin biteceğinden mi yoksa yapacak bir şey bulamamaktan mı nedendir bilinmez ama sıkıcıdır,bir an önce bitmelidir işte.
     Uzun zamandır haftasonlarım koşuşturmacayla geçtiği için bu haftasonunu tamamen evde,dinlenme ve keyifle geçirdim.Ve bu yüzden olsa gerek pek güzel geldi bu pazar bana.Yukarıdaki görüntüden de anlaşılacağı üzere keyfim pek yerindeydi :)
     Hala okumakta olduğum kitap Jose SARAMAGO'dan Körlük.Ayracım nişanlımın hediyesi.Nazım Hikmet.Üzerinde der ki; "kimi insan otların kimi insan balıkların çeşidini bilir;ben ayrılıkların,kimi insan ezbere sayar yıldızların adını;ben hasretlerin." Kitaplık dergisi Ocak sayısı.Aldığımdan beri onu da incelemeye fırsat bulamamıştım bir türlü.Bu pazar ona da yaradı :) Kahvem Filtre chocolate rasberry. Gayet güzel bir aroması var.Ve benim dünyalar güzeli en kıymetli kupam :) Kendilerine Paşabahçede görür görmez aşık oldum ve bir çift aldım.Bir de bunun küçük espresso fincanları vardı ki bunlarla birlikte alamamıştım.İlk fırsatta ve tabiki hala mevcutlarsa onları da almayı planlıyorum :)
     İşte bu pazar böyleydi.sakin,huzurlu,bol dinlenmeli ve keyifli...
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder