10 Şubat 2012 Cuma

OKUMA IŞIĞI


     Kitap okumayı çok seven biriyim. Özellikle yatmadan önce okumaya bayılırım ama o tam uyku bastırmışken kalkıp ışığı söndürmek yok mu tam bir işkence olur benim için. Bazı geceler sırf bunu düşününce okumaktan vazgeçer yatar uyurum. Dönem dönem çeşitli okuma ışıkları kullandım. Onlardan biri de arka taraftaki minik,1 milyoncularda satılan ışıklardandır. Bunlardan kaç tane eskittim bilmiyorum :)




     Buysa uzun zamandır indirim sitelerinde karşıma çıkan fakat nasıl olduğu konusunda şüphelerim olan bir üründü. Sonunda artık alma zamanı dedim ve aldım. Birkaç gündür deniyorum geceleri gayet güzel oldu. Ama ürün baya çizikli geldi koruyucu bantı olmasına rağmen. Daha az çizikli olsa daha güzel olacaktı ama yine de gayet fonksiyonel. Bu karanlıktaki hali.


     Buradaysa kullanım şeklini görüyorsunuz. Ben internette gördüğümde sayfanın altına koyarak okunduğunu düşünmüştüm ama öyle değilmiş. Direk sayfanın üzerine koyarak kullanıyorsunuz. Artık geceleri üşenmeden keyifle kitap okuyorum :) Tavsiye ederim. Zaten 2-3 güne bir muhakkak bir indirim sitesinde karşınıza çıkar :)

     Evet evet hala bitiremedim Körlük'ü :( Aslında gayet iyi gidiyor ama okumaya çok fazla fırsat bulamadım bu aralar. En kısa zamanda bitirmem lazım. Çünkü Şubatta bitenler kısmına en az 3 kitap sokabilmeliyim yoksa yeni kitap alamayacağım :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder