20 Şubat 2012 Pazartesi

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 4


     Bir önceki yazıdaki gecikmeden dolayı 2 kitap bitirme yazısını arka arkaya yazıyorum.
     Küçük Prens çabucak bitebilecek bir kitaptı. Öyle de oldu.Ama etkisi uzun süre devam edecek kitaplardandı.Büyüklere masallar tadındaydı.Hatta küçüklerle büyüklere masallar da denilebilir.Ama güzel mesajlar vardı.İnsanı mutlu eden satırlar vardı ve aynı zamanda üzenler de...
     Kitabı bitirdiğim yer sıkıntılıydı ama malesef.Ki kitabın sonuna yazdığım not bunu özetliyor zaten:
17.02.2012/Cuma
18:00 civarı
Karda yola çıkarsan kaçınılmaz son yolda kalmaktır...
Ankara yollarında...
     Karın yoğunluğunu bile bile düştük kardeşimle yollara.Ve Kırıkkaleye 10 km kala durduk ve neredeyse 3 saate yakın bekletildik yolda olan kazalar nedeniyle.Sonra kontrollü bir şekilde Kırıkkale'ye kadar bıraktılar fakat orda da nispeten daha kısa bir bekleyiş bizi bekliyordu.1saat kadar da kırıkkale molasının ardından güç bela 2.5 saatlik yolu 7.5 saatte giderek bitirebildik yolculuğumuzu.
     Gelelim Selvi Boylu Al Yazmalım'a...Filmine bayılanlardanım.Kaç kere izledim,daha kaç kere izleyebilirim hiiiç bilinmez.HEr defasında hissettiğim o his geçer mi o da bilinmez.Benim için özel olan filmlerdendir.Ama şimdiye kadar hiç kitabını okumamıştım.Bu yayınevi nasıl olur bilmiyorum ama elimize bu geçti dolayısıyla bunu aldık.Serinin diğer başlığında anlatırım artık.Ama ilk hayal kırıklığım filmdeki Asya Bu kitapta Aysel olarak geçiyor :(
    İşte böyleydi bu bitiş de.Darısı tez zamnda diğerlerine :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder