20 Şubat 2012 Pazartesi

BiRi BiTER GELiR YENiSi - 3



     Bu biraz gecikmiş bir yazı oldu ki bunu bir sonraki başlıktan rahatlıkla anlayacağız :)
     Körlük beğendiğim ve tavsiye edeceğim kitaplar arasında yerini aldı. Finalini kısa tutmuş Saramago belki biraz da beklenmedik bir son olmuş,en azından benim için...Körlük imgesi basit olsa da anlatım gzel. Çevirinin bazı yerlerinde özellikle birkaç deyim güldürdü beni :) Ama dediğim gibi güzeldi. Okumadıysan oku ;)
     Küçük Prans hep duyduğum ama okuyamadığım kitaplardandı. Bu kadar ince beklemiyordum alana kadar.Bol resimli,görünüşü çocuk kitabı havasında.İçeriğini de bir sonraki yazıda anlatacağım.
     Biraz kurnazlık var burada onu da belirtmeden geçmeyeyim :) Şubat ayı kitabım 3 kitaptı ve ben ona ulaşmak için okumadıklarımdan ince olanları tercih edeceğim şubat sonuna kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder