27 Şubat 2012 Pazartesi

BEFORE SUNSET - GüN BATMADAN


   
     Haftasonunu tamamen evde geçirince film izleme moduna hiiç zorlanmadan geçtim. Özellikle şu filmi izlemeliyim demedim.Mısırımı patlattım,harici harddiskimden filmleri açtım ve izlemem gereken filmin bu olduğuna kanaat getirdim.Daha önce filmle alakalı kimseden bir şey duymadım,okumadım,sadece film bu olmalı deyince imdb'den puanına baktım,izlenir dedim ve başladım.Bence iyi de yapmışım.
     Filmi izlerken kendimi kitap okuyormuş gibi hissettim.Bilmem başkalarına da bu hissi vermiş midir..Başlangıç sahnesi hariç film neredeyse sadece 2 kişiyle çekilmiş ve bence çok da güzel olmuş.Doğal,bol replikli,içinden bir sürü özel cümle çıkarılabilecek bir filmdi.
     Kısacası tavsiye edilir :)

Not:Benim imdb puanım 8 :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder