6 Şubat 2012 Pazartesi

AVONLARIM GELMi$ - 2


     Veee bir Avon siparişiyle daha birlikteyiiiz :) Görüldüğü üzere 3-5 parça indirimli ürün alınmış bulunmakta. Biraz daha yakından bakacak olursak ürünler şöyle :


     Bu katalogda baya bir indirim vardı taraklarda. Bende fırsat bu fırsat deyip 3 tane aldım içlerinden. Sonradan pişman oldum diğerlerinden almadığım için. Güzellermiş çünkü. Özellikle büyük fırça. Tek kötü yanları yeni oldukları için yoğun bir plastik kokusuna sahip olmaları. Ama geçeceğini düşündüğüm bir koku.


     İnci küpelerimle takacağım inci kolye arıyordum ne zamandır. Bu seti görünce işte bu dedim aldım. İyiki de almışım. Özellikle inci kolyedeki minik taş ayrıntısına bayıldım. Avon'un takı kutularını seviyordum ama bu daha ayrı güzel olmuş.



     Bu aralar bende takıntı halini almaya başlayan dudak koruyucu alma isteği bu alışverişte de kendini gösterdi. Sanırım hayatım boyunca kullanmadığım kadar nemlendirici,krem vs. tarzı ürünleri Yozgat gibi soğuk bir memlekette bulunmam sebebiyle kullanmaktayım. İş yerinde,evde,çantamda sürekli krem bulundurur ve bulundurmakla kalmayıp sürekli kullanır oldum. Avon'dan önceki alışverişimde aldığım sıcak çikolatalı olanıyla kıyaslarsak bu daha çok hoşuma gitti,ona göre daha şirin ve daha tatlı kokuyor. İşe yararlıkları konusunda kesinlikle iddialı değiller ama benim kullandığım sıklıkta hangi ürünü kullanırsanız kullanın illaki sonunda işe yarayacaktır.Düşünün yani olayı nasıl abarttığımı :)


     Avon siparişleri sayesinde parfm olayını da aşmış bulunmaktayım. Her katalogtan en az 1 tane almazsam olmaz durumu oluştu. Bu sayede bir sürü parfümüm oldu. Her ne kadar çok fazla kalıcı olmasalar da sayılarının çokluğu kendimi iyi hissetmemi sağlıyor :) Geçiyorum şifonyerin önüne,bugün hangisini sıkacak moddayım diyorum ve onu seçip sıkıyorum :) Aslında bu durumu önceleri sevmezdim. İnsanlar beni kokumla hatırlasınlar isterdim ama artık vazgeçtim bu huyumdan,çeşit çeşit kokuyorum :) Parfümlerin kokusuna gelecek olursak; Pur Blanca şişesinden de anlaşılacağı üzere hafif,ferah bir koku.Yaz için biçilmiş kaftan denen türden yani. Rare Gold ise baya ağır bir koku. Özellikle gece sıkılacak bir koku. Bana çok yoğun bir sümbül kokusu hissettirdi. Fakat ağır kokuların özelliklerinden biri olan kaldıkça güzelleşme olayı bunda da var. EDP olması sebebiyle baya da kalıcı bir koku.
     Bu Avon siparişinin değişik de bir özelliği vardı.Direk temsilci kutusuyla geldi bana. Böylesi de daha bir eğlenceliymiş.Acaba içinden neler çıkacak filan diye ayrı bir merakla açıyor insan.Temsilci olasım geldi vallahi :))
     Bir Avon siparişlerimin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız :)

1 yorum:

  1. rare gold ağır ama çok güzel bir koku, ben de bir ara kullanmıştım

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil