20 Ocak 2012 Cuma

ALI$VERi$ ÇILGINLIĞI

     Görülecek resimler ili ayrı alışverişten alınmıştır. E başlayalım madem :)


     Adaçayını çok severim, özellikle üşütmek üzereyken içersem hemen keser hastalığı. Meyve çayları bir nebze ama bitki çaylarında genel olarak poşet çay sevmem. Dolayısıyla bu tarz adaçaylarını pek bulamazsınız evde. Ama söz konusu bu güzel teneke kutu olunca hiç tereddütsüz attım sepete. Hatta gidip bir kaç tane daha alsam mı diye düşünmekteyim :)



     Uzun zamandır kırtasiye alışverişi yapmıyordum. İki ayrı kitapçıdan iki ayrı alışveriş yaptım ki zaman kısıtlılığı nedeniyle sadece bu kadar(cık) olabildi :) Ayrıntılara bakacak olursak


     Bu güzeller güzeli defter Tema'ya ait. Kullandıkça ormana dönüşen defterler sloganını kullanıyor ve kesilen her ağaç için yenisi dikilmiş. Uzun zaman önce okuduğum kitaplardan hoşuma giden sözleri defterlere not ederdim ama tembellikten olsa gerek baya bir zamandır yapmıyordum. Yeniden yapmaya karar verdim ve bunu herhangi bir deftere yapmak istemedim ve karşıma bu defter çıkıverdi aldım. Bakalım hangi kitaplardan hangi satırlara şahitlik edecek benimle birlikte :) Çok da fonksiyonel kendileri. Şöyle ki


     Ön ve arka kapağında iki tane cebi bulunmakta küçük notları taşıyabilmek için. Ve arka yüzünde sanıyorum kağıt israfının önüne geçmek için kolaylıkla bölünebilecek şekilde yerler hazırlanmış sayfalarda. Belli olmadığı için onun fotoğrafları yok ne yazık ki :( Ayrıca


     Arka cebe origami uçak yapmamız için yeşil renkte bir kağıt ve o kağıdın arka yüzünde resimde görüldüğü gibi nasıl yapılacağının tarifi koyulmuş. Bu da işin eğlence boyutu. Henüz yapmadım daha doğrusu yapmaya kıyamadım :)


     Yukarda gördüğünüz üzere bu cici stickerlar da alışverişimden nasibini alanlar arasında. 2. sırada yer alan quilling denen bir teknikle yapılmış. Bu stickerlardan sonra ilgimi çekmeye başladı. Yakın zamanda ben de bu şekilde bir şeyler yapmayı planlıyorum. Bakalım onun sonucu ne olacak :)


     Bunlar da diğer magnetlerim gibi dolaptaki yerlerini aldılar. Eveeett ben de magnet hastalığı olanlardanım :) Dolabımın üzerini tamamen kaplamak hedefim. Daha gidecek çook yolum var ama ne yazık ki :(


     Bunu da görünce dayanamadım aldım. Çünkü bu kalem bana çocukluk yıllarımı hatırlattı bana. Ama bizim gibi bu da biraz değişikliğe uğramış ve güzelleşip kaliteli bir hale gelmiş, renkleriyse şahane:)


     Kış geldi ve tabiki kalın çoraplar olmadan olmaz. Evde bir sürü daha kullanılmamış çorabım olmasına rağmen yün olanlardan edinmem gerektiğini anladım ve onları alayım derken diğerleri de bir baktım kasaya benimle birlikte gelivermişler. E almadan olmaz değil mi? :)

     VEEE SIRA EN ÖNEMLİLERİNDE KİTAPLAAARRR :)


     Aslına bakılırsa idefix'te amacım Selvi Boylum Al Yazmalım'ın restore edilmiş versiyonunun dvd'sini almaktı. Ama bu tek başına olmasın diyerek merak ettiğim 2 yazarın kitaplarını da serpiştirdim araya :)


     Selvi Boylum Al Yazmalım birçoklarında olduğu gibi bende de çok özeldir, olmazsa olmazdır. Sevgi neydi? sorusuna her filmi izlediğimde cevaplar bulmaya çalışırım kendimce, ben aynı durumda olsam ne yapardım derim,gülerim,ağlarım,kızarım...Yenilenmiş versiyonunu sinemada izlemeyi çok istedim ama malesef kaçırdım.Bu filmi sinemada izlemek nasıl bir duygu tatmadım ve tatmayı gerçekten çok isterdim. Kim bilir belki bir gün olur bu hayal...


     Şükrü ERBAŞ uzunca bir süredir duyduğum,internet üzerinden bazı yazı ve şiirlerini okuduğum,hatta bazı radyolardan şiirlerini dinlediğim biriydi. Alışveriş sırasında bir anda aklıma geldi ve demek ki şimdi sırasıymış deyip aldım 2 kitabını. Beğenirsem ki muhtemelen beğenirim diğerlerini de almayı planlıyorum. Kitaplarının değişik renklerde fakat tek tip olması da ayrıca çezbetti beni,bayılırım yayınevlerinin bu hareketlerine :)


     Tezer ÖZLÜ de tıpkı Şükrü ERBAŞ gibiydi. Hep bir yerlerden duymuştum fakat alıp okumaya fırsatım olmamıştı. Bu defa almalıyım dedim ve aldım. Bakalım Tezer ÖZlü'yle tanışmamız nasıl olacak.


     Ve bir idefix klasiği sabit fikir. Seviyorum idefix'in bu özelliğini. HHer siparişime bir tane iliştiriveriyorlar. Bu sayıda yasaklı kitaplarla alakalı bir şeyler var. Henüz okumaya fırsat bulamadım ama değişik olacağını düşünüyorum.

     Dosyaları yakından göstermedim gerek de olmadığını düşünüyorum nitekim toplu fotoğraflarda yeterince belirginler ;) Alışverişime dair ayrıntılar bence yeter de artar bile.

3 yorum:

  1. kuzummm almışsın yine bir sürü şey ....:)) ama hepsi de faydalı ve yararlı gözüküyor... selvi boylum al yazmalım benim de favori filmlerimden biridir..:):)

    YanıtlaSil
  2. tutamadım kendimi yine ve sonuç ortada :) aldıım pişman değilim bir daha olsa yine yaparım :p artık selvi boylum al yazmalımın kitabına da sahibim ki ilerleyen zamanlarda onu göstereceğim buradan:)

    YanıtlaSil
  3. göster bakalımm şeker... dört gözle bekliyoruzz paylaşımlarını..:):)

    YanıtlaSil